Turbinos remonto galima išvengti.

turbinu remontasSakoma, kad jei esi vairuotojas, automobilio remontavimo neišmanymas yra neatleistinas, kadangi smarkiai nukenčia finansinė padėtis. Vieno automobilio išlaikymas šeimai kainuoja tiek pat ar net daugiau nei vieno asmens išlaikymas šeimoje. Mechaniku tapti nebūtina, tačiau tam tikrus dalykus vertėtų žinoti. Aišku, tai dažniau vairuojančių moterų galvos skausmas, nes remonto darbai joms yra pakankamai svetimi. Nekokybiškame auto servise patyręs mechanikas „žalią“ vairuotoją gali priversti grįžti net kelis kartus, nes žino remonto darbų subtilybes. Tokių mechanikų ir vairuotojų apstu visoje Lietuvoje, jų turi Vilnius, Kaunas ir bet kuris kitas miestas.

Jei vairuojate automobilį su turbina, būtina žinoti kaip ją prižiūrėti, kad netektų jos taisyti per daug dažnai. Dažniausiai turbinos yra neatsiejama nuo automobilio su dyzeliniu varikliu. O kaip iš tiesų reikia vadinti turbiną atsakyti paprasta – turbokompresoriumi, nes jis sudedamas iš dviejų dalių: turbinos ir kompresoriaus. Turbokompresorių reikia tausoti dėl to, kad sugedus turbinai atsiranda papildomų gedimų: purkštukų išdeginimas, katalizatoriaus problemos, stūmoklių pradeginimas ir kt. Taigi svarbiausias dalykas turbokompresoriaus priežiūrai yra turbinos tepimas. Lepinkite automobili sintetine alyva, o ne pusiau sintetine, be to, naudokite kokybišką kurą. Dar nepamirškite, kad alyva reikia keisti nuvažiavus apie 5000 kilometrų, ne 10000 ir daugiau, kaip daro dalisvairuotojų. Perkant tepalą turbinai rinkitės kokybišką gamintoją ir atkreipkite dėmesį į tai, kokioje vietoje jį perkate. Tada turbina automobilio varomąją galią padidins tiek, kiek ir turėtų. Jei turbina vis tiek genda ir genda, jos remontą gali sąlygoti pavargęs variklis. Tai reiškia, kad variklio dalys yra tiek susidėvėjusios, kad jo dalys kenkia viena kitai gamindamos drožles, kurios ir užkemša turbiną. Drožlėms išvalyti reikia plauti visą variklį ir net ne vieną kartą. Geriau būtų atnaujinti jo detales.

Išduosime dar vieną „paslaptį“, jei ilgesnį laiką, tarkim kokias kelias valandas, važiavote dideliu greičiu, pasiekę kelionės tikslą išsyk išjungiate variklį, tai jau yra neišmanymas. Turbokompresorius saugomas tada, jei šioje situacijoje paliksite variklį įjungtą dar bent dviems minutėms ir tik tada išjungsite. Toks įprotis padės sutaupyti lėšas, kurias skirtumėte turbinos remontui.

Turėdami automobilį, dalį laisvo laiko skirkite domėjimuisi jo veikimu ir galėsite didžiuoti, kad esate išmanus vairuotojas, kuris taupo protingai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *